Vacature:
medewerker werkvoorbereiding.

Publicatiedatum: 22 juni 2021

Wij zijn op zoek naar een medewerker werkvoorbereiding (RTD)

Startdatum: Per direct
Locatie: Heteren
Uren: Fulltime – 38 uur per week
 

Soms heeft iemand met een fysieke beperking net wat meer maatwerkondersteuning nodig. Zodat hij weer mee kan doen. RTD is een dochteronderneming van Kersten Hulpmiddelen en biedt technische hulpmiddelenoplossingen die bijdragen aan zo veel mogelijk zelfstandigheid. Als een regulier hulpmiddel niet helemaal past bij de situatie, maakt RTD het passend. Geen vraagstuk is te complex. We zijn continu in beweging en volop aan het groeien en daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe collega in de functie van medewerker werkvoorbereiding.
 

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken van offertes, het uitvoeren en bewaken van het orderproces tot aan uitlevering. Daarnaast beheer je de voorraad in het magazijn. Je stelt een adequate planning op, zodat dat de opdrachten binnen de gestelde termijn zijn afgehandeld.  Daarnaast ondersteun je de collega’s met jouw technische-, contract- en proceskennis. Kortom, jij bent de spin in het web van RTD.
 

Jij past bij ons..
We zijn op zoek naar een proactieve teamspeler met goede communicatieve vaardigheden, die zich toegankelijk en benaderbaar opstelt. Je maakt afwegingen op basis van urgentie en werkt volgens afgesproken kwaliteitsnormen en protocollen. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.

Om de functie van medewerker werkvoorbereiding goed te kunnen vervullen, beschik je over een afgeronde Mbo-niveau 4 opleiding bij voorkeur in de richting van Elektrotechniek. Daarnaast is specifieke productkennis van diverse hulpmiddelen en kennis van Microsoft Dynamics Navision een pré.
 

Wat kan je van ons verwachten?
Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde bent voor andere mensen en bieden je een uitdagende en inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen ideeën en initiatief. Je ontvangt een marktconform salaris en de CAO Metaalelektro is van toepassing. Om jezelf weer op te laden, geven wij je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis). Verder vinden wij de gezondheid en inzetbaarheid van onze medewerkers belangrijk, daarom hebben wij een uitgebreid duurzaam inzetbaarheidsbeleid met onder andere een jaarlijks inzetbaarheidsbudget en een bijdrage aan een fitness abonnement. Niet verkeerd toch?
 

Ga jij ervoor?
Dít is jouw kans om te komen werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf en deel uit te maken van ons bevlogen team! Spreekt deze vacature je aan? Neem dan direct je telefoon en bel met Frans van Rieke (telefoonnummer 06-53925174). Hij beantwoordt graag je inhoudelijke vragen. Weet je nu al dat deze baan jou op het lijf geschreven is? De sollicitatie verloopt via Kersten Hulpmiddelen. Stuur je motivatiebrief en CV per mail naar de afdeling Mens & Organisatie van Kersten Hulpmiddelen: m-o@kerstenhulpmiddelen.nl.

 

** Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.**

Ons aanbod
Nieuwsbrief
Meld u aan
Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen? Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Aanmelden
Afmelden

 
Loading...